Kohë më parë, për të pushtuar botën, do të duhej të krijonit një ushtri të fuqishme me mijëra ushtarë të gatshëm të jepnin jetën për ju. Në ditët e sotme, duhet vetëm një kompjuter i lidhur në internet, një ide e mirë, disa aftësi dhe mijëra dëshira për ta realizuar atë. Synimi dhe aksesimi i tregjeve të reja kërkon një analizë të mirëfilltë të tregjeve që synohen të arrihen nga biznesi. Në bazë të identifikimit dhe analizës së tregjeve të reja, duhet të synohet dhe përshtatja e strategjisë së duhur për tu ndjekur nga biznesi. Ky modul, do të fokusohet në angazhimin e menaxherëve për arritjen e objektivave të biznesit, përmirësimin e koordinimit të aktiviteteve dhe alokimin më efikas të burimeve të kompanisë së re.
Trajnuesit:
Brikena Tolli Msc
Jona Xhomaqi Msc